לפרטים נוספים והצעות מחיר: 054-5445278

אופטימיזציה ויעוץ מג’נטו

למי השירות מיועד?

שירות זה מיועד לבעלי חנויות שאוהבים לקבל החלטות שמבוססות על נתונים, שמבינים בתחומים השונים של שיווק באינטרנט, אבל אין להם את הזמן הנדרש להתמקד בתחום עסקי זה. שירות זה נועד לשפר בהדרגה את התחומים השונים של חנות האינטרנט שלך. השירות מיועד לאלה שרוצים לבנות עסק יציב.

הבטחת שירות

עם שירותי אבטחת האיכות שלנו, אנחנו תמיד בודקים את החנות שלך לראות אם משתמשים נתקלו בבעיות שיכול להיות שהתפתחו בפיתוח התכונות שהתחדשו בבניית החנות.
אנו נבדוק את כל הטפסים על מנת לוודא שהמשתמשים יכולים להשלים אותם בכל הדפדפנים והפלטפורמות הנפוצות.

אנחנו נבדוק את כל התכונות העיקריות של האתר שלך כדי לוודא שהם עובדים בצורה תקינה (תכונות כגון: חיפוש באתר, JavaScripts האחראים על הגדלת תמונות, אימות נתונים וכו). אנו נעבור גם ידנית על תכונות אלה, וגם נאסוף נתונים מ-Google Analytics ומקורות אחרים כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך.

אנחנו נפקח על פיתוח התכונות החדשות ,ונציע גם לכם וגם למפתחים שלנו על הדרכים הטובים ביותר לגשת לפיתוח התכונות בהתחשבות בSEO- (קידום אתרים במנועי חיפוש), ובנקודת המבט של המשתמשים.

כאשר תכונות חדשות יוצאת לאור, אנו נבדוק אותם ונוודא שהם לא יוצרים בעיות SEO או בעיות שימושיות אחרות.

פיקוח דיווחים/בעיות שנסרקו ע"יCrawler  Google בתוך GWT

Google Webmaster Tools מספק מידע שימושי בנוגע לבריאותו של האתר. אנחנו באופן קבוע נפקח ב- GWTלכל בעיה שעלולה להתעורר, ולפעול על פיהם.

אחזקה ב-Google Analytics

קונפיגורציה מתמקדת ותחזוקה של Google Analytics ,הנדרש לדיווח אופטימלי, מאפשר החלטות מעשיות:

  • מבטיח כי קודי המעקב נמצאים במקום
  • יצירת דוחות ספציפיים המותאמים לצרכים העסקיים שלך
  • הגדרת אירועים ומטרות בעת צורך
  • הגדרת סגמנטים מתקדמים

אנחנו לא משתמשים בטכניקות קידום אתרים בסגנון “כובע שחור". אנחנו נביא לכם הצעות על מה שאתם יכולים לעשות כדי להרוויח “קישור טבעי" אם אנחנו רואים הזדמנות, לעומת זאת, “בניין קישורים" הוא לא חלק מהשירות שאנו מספקים ,ובכללי אנחנו ממליצים לא להשתמש בשירות בסגנון זה.

לשירות שלנו בקידום אתרים יש שתי חלקים:

  1. On-site SEO
    בכל חודש אנו נתרכז בחלק אחד של האתר שלך. אנחנו נעשה מחקר וננסה להבין אילו מילות מפתח לקוחות משתמשים כאשר הם מחפשים את המוצרים שאתה מציע. אז אנו נערוך כותרות, תגי תמונה, וטקסט כדי לשנות את הדפים בהתאם למילי מפתח שנאספנו במחקר.
    נשתמש בנתונים שנאספו מ- Google AdWords , שזמינים ע"י Google Analytics ,כדי לקבל החלטות על אילו מילי מפתח אנו צריכים להשתמש כדי לייעל את הדפים האלה ונבוסס את ההחלטות שלנו באמצעות שער ההמרה של אותן מילי מפתח שהושגו באמצעות מאמצי PPC שלך.
    דפי נחיתה טובים יותר יביאו גם לציוני איכות טובים יותר ב- AdWords ,מה שמוביל למחירים נמוכים יותר עבור כל קליק.
    באמצעות שירות זה, הכנסות החיפוש של האתר שלכם ישתפר במשך הזמן ,חלק אחר חלק, חודש אחר חודש.
  2. פיקוח של Off-site SEO
    אנחנו נעקוב אחרי הקישורים הנכנסים ( (backlinksהחדשים שלך כל חודש כדי לוודא שאתה לא צובר קישורים רעים. ניתן להשיג קישורים נכנסים רעים באמצעות רובוטים שונים שמגרדים את האינטרנט ומשכפלים תוכן. בנוסף אפשר לקבל קישורים נכנסים רעים על ידי מסעות קידום שליליים שהמתחרים יכולים להפעיל נגדך (הם בונים קישורים נכנסים רעים כלפיך שגורם את גוגל להעניש אותך).
    במקרה שאנו רואים קישורים נכנסים רעים אנו נכחיש ((disavow ונמנע אותם לפני שאתה נכנס לצרות.

מסע של המשתמש

אנו נשתמש ב Google Analytics- וכלים אחרים העומדים לרשותנו כדי לקבל החלטות, המבוססות על נתונים שנאספו, איך לשפר את החווית המשתמשים שמבקרים באתר, איך להגדיל את שיעורי ההמרה, איך לצמצם נטישת עגלות, ואיך לצמצם נטישת דפי האתר ((bounce rates.

אנחנו נעקוב אחרי דפוסי ההתנהגות של המבקרים לראות איך האינטראקציה שלהם עם האתר משתנה בין מכשיר למכשיר. עם תובנות אלה, אנו נציע לכם עדכוני ממשק מתאימים.

כחלק משירות זה, אנו מציעים שאתם נותנים לנו את החופש לתקשר ישר אם המפתחים שלך שמדובר בקבלת החלטות קטנות  כדי לצמצם תקורה מיותרת.

ניתוח דף נחיתה(landing page)  / ובדיקות פיצול(split testing) 
בעת הצורך אנו נפתח וניישם בדיקות פיצול באמצעות Visual Website Optimizer כדי לבדוק את הרעיונות שלך ואת הרעיונות שלנו לראות איזו שינויים צריכים להיות מיושמים באתר.

דווח

כל חודש אנו ננפיק דו"ח בשבילך שיכלול את כל הפעולות שבצענו בחודש זה, כל השינויים שהוצעו בפועל, ואת כל המסקנות שהגענו אליו. כמו כן אנו נדווח על איך השינויים שבצענו בחודש הקודם שיפרו את הביצועים של האתר שלך והשפיעו על ההכנסות שלך.

האם אני צריך להחליף את צוות הפיתוח שלי?

לא. אתה יכול להתייעץ בנו ולשמור על צוות הפיתוח הנוכחי שלך. אנחנו הכי יעילים כאשר יש לנו קשר ישיר איתם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם!